vrijdag, december 22, 2006

Midwinter in Psychiatrisch Centrum Sleidinge

Sisyphus, het afdelingsoverkoepelend organisatiecentrum, organiseerde een feest

Er werd een blijspel "De maagd van Sleine" opgevoerd. Het geheel was een dans- en muziekfestiviteit. Discobar Robert was paraat.

In "The Day After" lezen we de volgende reacties:

Marc acteur: Dat zijn ideëen om nog te doen.
Eddy acteur: In bed heb ik nog een uur voortgespeeld. Dezelfde ervaring van toen ik muzikant was. Improvisatie in muziek mag zolang je in hetzelfde akkoord blijft. Bij toneel moet je ervoor zorgen dat het einde van de voorgaande zin de juiste tekst is. Zo blijven de anderen mee.
Rudy: Ik heb met plezier meegeholpen. Beter dan hier te zitten..
Jeffrey: Ik vond het plezant. Het was de eerste keer dat ik naar een toneel ging. Tenzij één keer met school.. en naar poppenspel met Pierke. Het was precies echt.
Arsène: Ik had in feite ook kunnen meedoen. Bv: vanuit het publiek kunnen lopen en zeggen: “Schaken! Schaken! Ik ben vroeger kampioen schaken geweest!”. Maar ik was bang jullie te storen.
Annemie : Op voorhand droomde ik dat ik de teksten vergat, op het moment zelf lachte ik verrast door de improvisaties en reacties, en ’s anderendaags werd ik wakker met alles wat ik nog had kunnen zeggen of gebaren.
Lena: Ik heb nog een uur liggen denken en lachen nadien in bed

foto's van dit evenement volgen later




Geen opmerkingen: