maandag, oktober 06, 2008

Benefietavond tvv een psychiatrie in Bukavu

Bij deze wil ik iedreen uitnodigen op de benefietavond tvv een psychiatrie in Bukavu (Oost-Congo) op 2 november 2008 om 19u in CC De Stroming.

In februari 2007 reisde ik naar Rwanda en Congo en bezocht ik er tal van projecten van Caraes, de NGO van de Broeders van Liefde.

Vooral door SOSAME, de psychiatrie in Bukavu, raakte ik danig onder de indruk.

Binnenkort komt Noëlla Muderhwa, sosiaal assistente van Sosame, naar België om hier stage te lopen en te getuigen over haar werk en leven in Oost-Congo.

Het orgelpunt wordt 2 november.

Mevr. Miet Smet (en misschien haar kersverse echtgenoot), de burgemeester himself, Luc De Vos, een Afrikaans vrouwenkoor, ... zullen voor een avond met Laatste Show gehalte zorgen.
Maar vooral de beklijvende getuigenis van Noëlla zal centraal staan en is een aanrader van formaat.

Ik hoop u te mogen ontmoeten op die avond. Reserveren is noodzakelijk via CC De Stroming.


Mieke Van Hecke

Geen opmerkingen: