vrijdag, juni 01, 2007

Voor Mathias

Op het Slenne Feest zal er ook een stand staan van Mathias. Hij stuurde ons volgend bericht...

Hallo Iedereen,

Ik ben Mathias Velghe. Ik lijd aan de spierziekte van Duchenne. Dit is een aandoening die de spieren langzaam doet afsterven. Daardoor kan ik niet lopen en zit ik in een electronische rolwagen.
De bedoeling van deze koekenverkoop is om geld in te zamelen om
een electronische sportrolwagen aan te kunnen schaffen. Deze heb ik nodig om mijn sport (rolstoelhockey) te kunnen blijven beoefenen. De rolwagen waar ik nu mee speel is dezelfde waarmee ik dagelijks rondrijd. Dit is zeer belastend voor de motor.
De sportrolwagen die ik mij wil aanschaffen (ottobock B-600 sport) voldoet aan al mijn verwachtingen. Aangepaste koeling op motoren en electronica, opgedreven snelheid, speciale hockey-beugel, ... .
De kosten voor aanschaf worden slechts voor een klein deel terugbetaald door het Vlaams Fonds. Het overgrote deel moet ik zelf bekostigen en daarvoor ben ik op zoek naar sponsors of andere vormen van hulp.
Rolstoelhockey speel ik al zeven jaar. Met mijn ploeg GIDOS- DRAGONS ben ik al drie keer Belgische kampioen in tweede klasse ook dit jaar zijn we kampioen in tweede klasse in België en we promoveren naar eerste klasse ook in Nederland zijn we kampioen in tweede klasse en promoveren we naar eerste klasse


Alvast bedankt
Mathias XXX

Kan U niet naar het volksfeest komen en wil U Mathias toch steunen door het aankopen van koeken? Zend ons dan een berichtje.

Geen opmerkingen: